Moda fan page-urilor pe Facebook
Azi mi-a săltat inima (puțin) de fericire când am văzut că nu sunt singurul consumer de social media deranjat de avalașa de invitații pe care a primit-o în ultimele două-trei luni. A devenit o modă printre tinerii din România să aibă tot mai multe preocupări de tipul unui business personal – fapt demn de remarcat și respectat! Dar…
Pentru orice afacere, la început, marketingul și vânzările au ajuns deja două lucruri mai importante decât producția în sine. Spun asta din postura unui om pățit, care a încercat să pună calitatea pe primul loc. Acest lucru pare a fi rapid asimilat de noile generații care, chiar și pentru orice idee, configurează rapid o pagină de fan pe Facebook, Instagram and so on și… partea proastă e că ne bombardează pe toți cu cererile lor de dat like-uri pe moca.
Demn de admirat este modul facil în care a ajuns crearea unei pagini de business, în general, pe social media. Nu mai ai nevoie cunoștințe specializate de programare, marketing, sau design, decât de câteva click-uri și un site de poze gratis (ex. pexels.com) sau de creare bannere (gen bannersnack). Întotdeauna am fost de părere că Internetul a fost creat de oameni deștepți, pentru a fi folosit de oamenii deștepți. Tind acum să privesc partea bună a lucrurilor – omenirea pare că se deșteaptă.